.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گشایش نمایشگاه محیط زیست در مازندران

نمایشگاه محیط زیست، اصلاح الگوی مصرف و خانواده به مناسبت هفته محیط زیست در مازندران گشایش یافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در قائم شهر اظهار داشت: محیط زیست یکی از مولفه های اصلی توسعه یک کشور محسوب می شود.

رسول علی اشرفی پور با اشاره به اینکه یکی از فضیلت های فردی و نوع تعهد اجتماعی توجه محیط زیست است، خاطرنشان کرد: برای داشتن یک محیط زیست سالم تنها نمی توان به یک دستگاه اجرایی اکتفا کرد، بلکه نقش حفاظت از محیط زیست بر اساس اصل 50 قانون اساسی بر عهده مردم است.

وی برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در بروز احساسات و فضیلت ها فردی حفاظت از محیط زیست تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: دستگاه دولتی باید یک سری کارهای نمادین و غیر نمادین برای آگاه کردن از مسائل زیست محیطی را انجام دهد.

اشرفی پور یکی از نکات قابل توجه در این نمایشگاه ها را ترسیم مدل ها و الگوهای توسعه پایدار اعلام کرد و اظهار داشت: تنها وجود کارخانه های بزرگ برای توسعه یک استان ضروری نیست بلکه توجه به فرهنگ و تاریخ یک منطقه در ایجاد صنایع حتی کوچک نیز در جهت اشتغالزایی مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه دارای 13 غرفه بوده که دو غرفه مربوط به اداره محیط زیست قائم شهر، دو غرفه غذای سنتی و مابقی مربوط تعدادی از صنایع سبز شهرستان قائم شهر است.

نمایشگاه محیط زیست، اصلاح الگوی مصرف و خانواده از 16 تا 18 خرداد در سالن ورزشی مرحوم محمودی قائم شهر دایر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.